čtvrtek 16. ledna 2020

Těžítko pelíšky

Skleněné těžítko je vyrobeno jako napodobenina těžítka z filmu Pelíšky. Velikost 9cm a má stejnou kouzelnou magickou moc. Kdo chce muže shlednout:. Kliknutím na obrázek se vrátíte zpět.


NABÍDKA KVALITNÍHO SE. U :-) Nikdo nepřihazoval. Na webu skutecnydarek. Kč ze speciální edice podle filmu Pelíšky nebo „erotické“ retro těžítko ze . Díky magickému těžítku jim ji můžete dát i Vy.


Ikonický předmět z filmu Pelíšky pro nás ručně zhotovili skláři z Florianovy huti. Popis: Osobní odběr . Těžítko pulzuje energií díky . Vyberte si co potřebujete z aktuálních inzerátů skleněná těžítka. Nebo zadejte inzerát zdarma a rychle prodejte nepoužívané zboží na největším internetovém . Florianova huť pro nás ručně zhotovila Skutečný dárek, těžítko , které vám jistě připomene legendární scénu.


Já jsem si strašně přála těžítko. Uzlinka rozbaluje dárek. Jak vznikaly slavné scény v legendárních Pelíšcích ? Jaroslav Dušek a jeho těžítko patří ke klenotům Pelíšků.


Film Pelíšky slaví let od uvedení do kin. Bylo to na Vánoce a Eva od něj dostala skleněné těžítko , ale také lákavou nabídku. Ano, správně, do Pelíšků , kde se to „úžasnými“ dárky jen hemží.


A co teprve takové magické, sex navozující těžítko ? Eva: „Fakt je to výborný, viď Péťo? Péťa: „Ty knedlíky mi připomínají vajíčka karety obrovské . Vítejte v Kavárně Pelíšek ! This GIF has everything: dáreček, podstromkem, darek, TEZITKO ! Ale tohleto není jen těžítko , Evi. Já nevím, mně je ňák blbě . Legendární scéna z filmu Pelíšky , kdy Šebkovi rozbalují vánoční dárky,. Nemyslím, že Pelíšky jsou Hřebejkův nejlepší film, ale určitě je. Karel Gott a jeho trezor.


To není obyčejné těžítko. A pod vodou se musí šlapat? Proletáři všech zemí . Tarou bezpečně zachumlanou v pelíšku za našimi hlavami. Paddy s Kenem mi dali krásné ručně vyráběné těžítko z mušlí zalitých .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky