pátek 9. února 2018

Jak vyndat vrták z vrtačky

Na zdivo z kabřince či pálených cihel je nutná příklepová vrtačka či vrtací kladivo. Když zeď tvoří děrované . Vložte tělo vrtáku nebo držák bitu mezi upínací čelisti vrtačky B-až do hloubky která zaručuje bezpečné uchopení v čelisti. Uchopte vrták nebo držák bitu . A topu kličkou se to dělá jak držel jsem v ruce vrtačku poprvé. D tu kličku jsem někde viděl.


Super vyřešeno ,děkuji. Nyní míchadlo nejde vyndat , objímka upínací hlavy nejde stáhnout, aby se míchadlo uvolnilo. Mi taky poprvé nešel hnusák vyndat. SDS vrták se vzpříčil v otvoru a nelze jej vytáhnout ani páčením.


Vrtačka ho bohužel také neutáhne. Abyste baterii vyndali , stiskněte svorky a vyndejte baterii ven ze slotu. Aku vrtačka má sklíčidlo, pomocí něhož se dá bit snadno umístit.


Tentokrát přišla na řadu vrtačka. Stihli jste součástky spočítat? Více https://hornbach. Oprava baterie AKU vrtačky - jak na to levně a efektivně, prodloužení výdrže - Duration: 3:54. Několik postřehů na téma vrtačky , vrtáky a vrtání vedle jiného nabízí návo jak vyvrtat.


Míříte do prodejny pro vrtačku nebo akušroubovák? Jak vyměnit sklíčidlo u vrtačky. Pro výměnu sklíčidla budeme potřebovat pouze dva kusy ručního nářadí. Pro uchopení vřetena vrtačky si připravíme plochý klíč.


Upínání SDS-PLUS se používá u příklepových vrtáků od průměru 4mm do 32mm a délek od 50mm do. Narex a už mám celkem ohlodány utahovací zuby na sklíčidle, takže se v ní špatně utahují vrtáky. Před nedávnem jsem si koupil .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky