čtvrtek 1. března 2018

Lepidlo na řasy dm

Naneste tenkou vrstvu lepidla na základní část umělých řas. Nikdy nenanášejte přímo na oční víčko. Vyčkejte asi sekund. V tomto čase vytvarujte řasy do . Nice lepidlo určené pro lepení umělých řas.


Je voděodolné, čiré a zajišťuje bezchybnou aplikaci a dlouhodobě krásný vzhled nalepených. Nalepovací řasy z DM drogerie už rozebírají maminky na webu eMimino. Jak řasy přilepovat i dobré lepidlo se dovíte z videa na you tube. Já jsem ho koupila za 69kč se mi zdá. Sledujte má videa v HD - přepněte ozubeným kolečkem ;).


Posledním lepidlem , s kterým jsem se setkala, je obyčejné lepidlo Nice Cosmetics z DM drogerky. Překvapivě ho používám docela často, i když není úplně top. Vaší drogerii zakoupím také odstraňovač lepidla na umělé řasy příp. Toto lepidlo trvá 2-četné. DM prodává jak černé tak průhledné lepidlo.


Jedná se o zcela nové . Ardell Duo lepidlo na umělé řasy transparentní g. SUPER CENY s dopravou do druhého dne! Umělé řasy vždy provázely dámy napříč světem. Základ je kvalitní lepidlo na řasy – většinou se prodává spolu s párem. Ahoj, chtěla bych se zeptat, jestli náhodou nemáš zkušenost s lepidlem na řas z dm , konkrétně tohle: . První řasy , co jsem si já koupila byly z Dm.


F4F volume byly moje první řasy. A byla to katastrofa. Samozřejmě jsem to lepila přiloženým lepidlem. Eveline sérum na řasy 8v1. ARDELL CZ je oficiálním distributorem nalepovacích řas ARDELL.


Nabízíme přírodní řasy , samolepící řasy , mono řasy , trsové řasy , lepidlo na řasy. Lepidlo na řasy pak bude déle držet. Jak na to: Trochu speciálního lepidla na umělé řasy kápněte na hřbet ruky. Ja mam velmi dobrou zkusenost s rasy od Artdeco.


Ale jak uz bylo napsano vyse, zakladem je hlavne kvalitni lepidlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky